چهار شنبه 6 دی 1396
ن : lafee

چه دارو کمک می کند بیماران دیالیز طول عمر طولانی مدت

دیالیز در مرحله نهایی کلیه توصیه می شود، عملکرد کلیه در این مرحله بسیار پایین است. بسیاری از سموم و زباله های اضافی را نمی توان از طریق کلیه آسیب دیده حذف کرد. به همین علت بیماران مبتلا به بیماری کلیوی دیالیز را برای افزایش طول عمر در نظر می گیرند. دیالیز نمیتواند بیماری کلیوی را درمان کند، به همین دلیل بیماران کلیوی به انواع عوارض جان خود را از دست می دهند. شما همچنین می توانید از دکتر آنلاین برای دریافت دارو برای بیماران دیالیز مشورت کنید.

هنگامی که کلیه آسیب دیده است، تمام اعضای بدن نیز آسیب دیده است. بنابراین بیماران ممکن است مجموعه ای از عوارض مانند: تهوع، استفراغ، خستگی، اشتها کم، پروتئینوری، هماچوری، آنمی، خارش پوست، و غیره. تمام بدن برای بیماران دیالیزی ناراحت کننده است، آنها از انواع درد رنج می برند.

پس چگونه برای افزایش طول عمر و زندگی با کیفیت بالا برای بیماران دیالیز طولانی تر؟

بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چین توسعه درمان سیستماتیک برای بیماران کلیوی، که می تواند کمک به بیماران کاهش زمان دیالیز و یا اجتناب از دیالیز. تمام داروهای گیاهی چینی که در درمان سیستماتیک استفاده می شوند از طبیعت می آیند، بنابراین بیماران در مورد عوارض جانبی نگران نباشند. بسیاری از بیماران برای جلوگیری از دیالیز با موفقیت در سراسر جهان دست یافته اند.

درمان های سیستماتیک عبارتند از: اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، درمان های سم زدایی، Moxibustion، طب سوزنی، فشرده سازی گرم، درمان دایره ای، درمان بخار، طب فشاری، و غیره.

بسیاری از داروهای گیاهی چینی در درمان های سیستماتیک استفاده می شوند که می توانند سم زدایی و زباله های اضافی را از بین ببرند، بنابراین بیماران در محیط تمیز و خوب قرار دارند. در غیر این صورت، داروهای گیاهی چینی به ضایعات کلیوی منتقل می شوند، که می تواند سلول ها و بافت های بیمار را بهبود بخشد تا عملکرد کلیه را به طور موثر بهبود بخشد.

با توجه به درمان های سیستماتیک می تواند عملکرد کلیه را برای بیماران کلیوی بهبود بخشد، بنابراین امید زیادی برای کاهش زمان دیالیز وجود دارد و یا اجتناب از دیالیز وجود دارد. تمام عوارض را می توان در 10-15 روز کاهش داد، به طوری که بیماران دیالیزی می تواند یک زندگی با کیفیت بالا داشته باشد.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد درمان دریافت کنید که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، لطفا با ما تماس بگیرید: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/354.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه دارو کمک می کند بیماران دیالیز طول عمر طولانی مدت,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.